Logo_truckss

اخبار و مقالات

اخبار و مقالات

آخرین اخبار تراکس موتور و مقالات بروز درباره کامیون ها را اینجا بخوانید

قدرتمندترین کامیون های جهان
مقالات

11 کامیون قدرتمند جهان !

ولوو ، اسکانیا ، بنز و داف  همه آنها دارای موتورهای عظیم و قدرت کشش زیادی هستند. اما بنظر شما کدام کامیون بین اینها  قوی ترین است؟ این مطلب را تا انتها بخوانید و با قدرتمندترین کامیون های کشنده دنیا آشنا شوید.

ادامه مطلب »
خبرهای خوب کامیون وارداتی
مقالات

خبرهای خوش برای کامیون‌داران و کامیون‌های مانده در گمرک !

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور تاکید کرد: وزیر راه‌ و شهرسازی جدید به صورت کامل موافق نوسازی ناوگان و واردات هر چه سریعتر طرح کامیون‌های دست دوم اروپایی است و همواره در جلسات متعدد بر این نکته تأکید کرده است که اگر ناوگانی قرار است نوسازی شود باید با کامیون با کیفیت این اتفاق بیفتد و امیدواریم که با این رویکرد وزیر هر چه سریع‌تر بتوانیم نوسازی ناوگان را به سرانجام برسانیم.

ادامه مطلب »
ترخیص کامیون های وارداتی
مقالات

ترخیص کامیون های وارداتی دپو شده در گمرک آغاز شد

بالاخره بعد از مدت ها انتظار و کش مکش میان سازمان های مرتبط با موضوع واردات کامیون و حاشیه های بسیار زیاد در مورد  کامیون های وارداتی که طی  مدت یکسال به کشور وارد شده بودند مشکلات موجود بر سر راه این کامیون ها تا حدودی برطرف شده و روند ترخیص این کامیون ها آغاز گردیده است. 

ادامه مطلب »
ترخیص کامیون های وارداتی
مقالات

ترخیص ۶۰۰۰ کامیون وارداتی تا پایان مهرماه !

طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران، با توجه به دستور دادستانی، تا پایان مهر ماه سال جاری کلیه کامیون‌های وارداتی زیر سه سال ساخت دارای ثبت سفارش پس از انجام تشریفات گمرکی با رعایت مقررات مربوطه ترخیص و از گمرکات اجرایی خارج خواهند شد.

ادامه مطلب »
آزاد سازی خودرو وارداتی
اخبار

واردات خودرو سواری کارکرده به زودی آزاد میشود؟

تبصره پنج نیز واردات خودروهای کارکرده و دست دوم را مجاز خوانده است. در این تبصره آمده است که واردات خودروهای کارکرده در چارچوب این ماده، به شرطی که بیش از سه سال از تاریخ تولید آنها نگذشته باشد مجاز است و سایر مقررات فنی مربوط توسط وزارت صمت تعیین می‌شود.

ادامه مطلب »
استقاط کامیون فرسوده
مقالات

شیوه ترخیص کامیون های وارداتی از گمرک تغییر کرد

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده افزود: در 11 تیر امسال آقای مداحی معاون امور گمرکی برای جلوگیری از انباشت کامیون‌های وارداتی سه سال کارکرد پیشنهادی مطرح کرد، چرا که کامیون‌های سه سال کارکرد فراوانی وارد گمرکات شده و انباشت شده اند و این موضوع باعث دردسر آنها شده است.

ادامه مطلب »